02 september, 2008


Nu när jag inte har så mycket annat för mig än att sitta här och oroa mig, kan jag ta tillfället i akt och berätta om min lördags kväll/natt.


Älskling och jag vart iväg på inflyttningsfest. Jag vet inte hur det var med dom andra men jag hade i varje fall mega kul. Ska inte berätta allt i detalj, bara att så kul som jag hade då har jag nog inte haft på jag vet inte hur länge. Och så mycket som jag skämde ut mig har jag nog aldrig gjort, så det var väl satans tur att alla söp te det. Well, well. En massa skratt, utspillda cheese balls, nya vänner, dans och sång...damn, tummen upp 3 gånger för den kvällen! Tror dock jag var lite för häftigt i mun då jag blev bjuden på kaffe och jag klämde ur mig: "Jag är inte här för att dricka kaffe" .......hur som helst,

Runt tre tiden kom Rikard, älsklings kompis, vi körde in te stan för att hämta Börje, detta oxå älsklings kompis. Jag och lilla börjeboy sjöng cash låtar hela vägen hem...mjaaa, kul som fan hade jag i varje fall ^^


Det är faktiskt som att man längtar tills den 13onde då karlskrona cruisingen är ^^


Tack för lilla mig! Och bilden är jag under wheels 'n' wings för övrigt ^^

Inga kommentarer: