08 september, 2008

Satans bananskal

Att saker och ting aldrig, aldrig kan bli som JAG vill.....
Jag har aldrig någonsin enbart brytt mig om mig själv, andras glädje har alltid gått före min men nu....nu finns det faktiskt saker som JAG vill, saker som jag vet skulle få mig att må så satans jävla bra. Men jag kan inte göra någonting för att få det att hända, hur jag än gör så blir det fel. Vad jag än väljer så....gah! Äsch, jag får nöja mig med det lilla jag kan göra. Vilket jävla öde...!
Men det finns fortfarande en del saker i mitt liv som gör det mesta lättare; mina vänner och min familj. Shit alltså, hade jag inte haft er.... Och mitt alldeles egna, underbara lilla underverk : Älskling. The one and only pajk för mig. Finns det en sak jag är 110 % säker på så är det oss, det spelar ingen roll vad andra säger eller tycker. Kommer aldrig sluta älska dig. Aldrig, aldrig....
Du och jag livet ut <3

1 kommentar:

Anonym sa...

men gumman va e d som har hänt?
Finns här!<3