18 maj, 2009

Ledig, dock inte från mina tankar ....

Jag vet att det är detta jag vill men ändå är det så satans jobbigt. Det gör ont någonstans, långt inne i bröstkorgen....det bara bankar och har sig. Inte hela tiden men någon gång ibland. Jag trodde aldrig att det skulle bli så, så jobbigt att lämna den där familjen hemma. Usch alltså. Jaja, det är väl så i början antar jag.
Inget jobb har jag inte heller, det är oxå mega tufft att få. Jag bara sitter här hemma, träffar lite folk och promenerar med min Cherry. Visst det är inte fy skam det heller, finns miljoner människor som skulle bytt med mig. Men en fast inkomst skulle inte skada det minsta.
Wellwell....
Vi har annat stort på gång, jag och Johan ^^ Om det nu går som vi vill. Vet inte om jag vill avslöja det ännu. Men det är med stora pengar att göra =D Eller, kanske inte stora pengar....låter lite som att vi ska sälja knark eller liknande men så är inte fallet. Ni får vänta och se ^^

Jag måste till ungdomsmottagningen, har ingen aning om vart den ligger här i karlskrona.... måste verkligen dit. Mitt grav.test visade ingenting men jag har funnit andra tecken på graviditet så skulle behöva komma till en barnmorska som kan göra ett 100 procentigt test. Helst. Så man får veta, är rätt säker på att det kan vara ganska bra... Dock vill jag verkligen ha barn, men tror inte det är rätt tillfälle nu när ekonomin inte alls är balanserad. Och samtidigt vet jag inte om jag skulle klara av en abort..... gah ! ! Yeayeah, skiter sig inte det ena så skiter sig det andra.

Vill avsluta med att jag saknar mina älskade vänner till förbannelse. Jag hoppas med mitt hjärta att vackraste Ellie kan komma hit snart igen... <3

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag vet var umo ligger.. Du vet bilparkeringen på torger!? När du står med ryggen mot den så har du uteserveringen på vänster sida, intill där på långsidan finns det en dörr, där inne på 6e (om jag inte minns helt fel) våningen!!

Puss<3