07 april, 2008

Ännu en....

....ångestfull vecka i skolan, det är ju inget man ser framemot när man packar väskan 20 minuter innan bussen går. Jag tvingar mig till stationen fastän benen känns som om dom väger 3 ton...ahja, finns inget annat alternativ, bara att gilla läget. Well, well...Bussresorna är faktiskt helt okej. Sitta och tjöta med allt och alla, kul ^^ Men sen då? När man tittar ut genom rutan och ser skolan, bussen närmar sig " Strömmaskolan- skylten", man går av och känner stanken av koskit... D.E.P.R.I.M.E.R.A.N.D.E!
Låser upp dörrn till vår lilla röda stuga och jag känner hur allt liv sugs ur mig. Och tanken på älsk, att det lär dröja 2 - 3 veckor tills vi kan ses igen, gör det inte alls lättare....

Nä, nu kommer jag inte på nå mer...totalt hjärndöd.

Tack älskling för helgen! Helt underbar är du! <3

Inga kommentarer: