16 april, 2008

Sommarn knackar på dörrn'

Riktigt sommarväder hela veckan, så otroligt underbart ! Man får faktiskt härliga sommarfeelings så fort solen kommer fram och det blir en aning varmare.
Ramlade omkull igår då jag skulle knuffa till polaren, skrapade upp knät. Visst, det kändes men på något sätt var det en jävla härlig känsla. Nä jag är inte psykiskt skadad men det kändes lite som att någon spolat tillbaka tiden för ett par sekunder, till när man var barn då man alltid sprang omkring med sår på knäna under sommern. Wünderbar !

Alla bil - och raggarträffar och cruisingar drar igång nu, det är det som får mig att känna att sommern verkligen är här. Första bilträffen för mig iår bli faktiskt i borås nu på lördag, som man längtar!


Well, well....Molle är på oerhört bra humör! Gud nåde den som förstör för mig nu!


Kösshaaaaaaaj!!

Inga kommentarer: