05 oktober, 2008

Romance

Min helg var super mega mysig! Älskling kom sent i fredags kväll och hade ett par röda rosor med sig. Jag vart sååå gla'! Har aldrig fått det förr.... Både chockad och generad blev jag. Äntligen lite romantik!!! Jag känner mig helt nykär på nå vis...om det ens är möjligt. Försöker hela tiden fundera ut hur jag ska kunna förklara min kärlek till dig, hjärtat. Men....det går bara inte! Jag hoppas den kärlek jag ger till dig är tillräckligt.

Otroligt fint väder i lördags, äkta vacker höstdag med alla dens romantiska, glada f'ärger. Jag och älskling va på stan ( myyyys ) och mötte senare upp lilla söta ellie sockertopp för att ta en fika på "Bakgården". Sen hem till min lya, slurpa cowboysoppa. Vi mötte upp robert i hans redigt coola volvo! Wrom, wrom. Vi hyrde film, "Band camp". Personligen tyckte jag den var rätt...cp =P well well....

Under kvällen låg jag och älskling i soffan och kolla mer film, " Wolf creek". Mor var oxå med =)
Mys, mys och ännu mer mys =)

Ska oxå tillägga att jag nu börjat pendla, ja preliminärt i varje fall. Tills vidare. Så härligt att få komma hem på eftermiddagarna.

Inga kommentarer: