07 oktober, 2008

Well, well....

Ja mina vänner, vad ska jag nu kläcka ur mig tro? Ärligt har jag ingen aning egentligen men tänkte printa ner lite om gårdagens kanske mest skummaste känsla. Kl. 18.15 kunde jag och hela sveriges befolkning se min morfar skämma ut sig i tvrutan....Lennart Lundgren, en människa jag endast sett på bild och växlat ett par ord med i telefon. Han fick den stora guldchansen att sitta och "usch - vad - det - är - synd - om - mig - gnälla " i " Fråga doktorn".

"Jag fick en blockering, det var en fullständig chock. Jag blev psykiskt skör och väldigt deprimerad.Dessutom blev aggressivitet ett redskap i kampen mot cancern, för både mig och min föredetta"

Visst, bröstcancer är något väldigt allvarligt och att man nu börjar uppmärksamma männens delaktighet i sjukdomen tycker jag är toppen men det vara bara ett par ord som störde mig.... : "Det fanns ingen som brydde sig, ingen som hörde av sig"
- Nä hade du bara gett faan i att vara ett sånt egoistiskt svin och bara dra så hade du haft oss...


Klockan är nu 20 i 10 och jag ska strax hem, gött!

Puss på ej! Och jag älskar min Johan mest av allt! <3

Inga kommentarer: