03 november, 2008

=D

En veckas lov och jag är inte alls utvilad. Inte det minsta fit 4 fight. Tillbringade hela veckan nere hos älskling så nöjd, det är jag ju. Ja, halvt i varje fall....hade jag fått bestämma skulle jag vara där hela tiden. Och det är dessutom är det en dröm som snart kommer till att bli sann. I torsdags var vi två och kollade på lägenheter tillsammans och vi fann en mega mysig liten lya. Jag är sååå gla'! =) SNART INFLYTT!

En annan liten, kanske obetydlig, grej jag ville skriva ner om är det här med partay. Efter lördagens gallejj slog det mig att under nästan alla tillfällen blir det en j*vla massa intriger. Allt det halvblyga, halvlulliga försvinner och det förvandlas till ett "big brother hus". Och det allra mest skumma är att allt är glömt och förlåtet dagen efter. Well well, mycket tokigt händer på fyllan.

Inga kommentarer: