28 december, 2008

18th birthday 2day!

Jag vet, det var ett tag sedan jag skrev. Har varit mycket den senaste veckan. Men min jul blev underbar med släkt, familj och världens vackraste älskling; Du gjorde min jul till den bästa på flera år, tack...

Och jag firade min 18årsdag här igår och SATANA vad kul vi hade!! =D Ah, tror alla var rätt nöjda faktiskt. Vi satt och drack, det var go musik och tjötade som vanligt. Sedan åkte vi alla ner till stan för att ta en hamburgare och sen vart det KROGEN! First Time och molle mådde fiiiint kan jag lova.

Nä, nu tog det stopp. Vill bara tillägga att jag längtar som faen tills imöra då jag och älskling åker hem till karlskrona och jag får träffa min söta johanna igen!! yaaay! Som jag saknat dig sockerhjärtat...


Har suttit och funderat runt en timme nu om jag ska berätta detta som snart kommer...och jag tror faktiskt att jag gör det. Det är inte bara min dag idag, det är även min och Johans också. Jag vill berätta för världen att vi idag har FÖRLOVAT OSS!! Jag är så jävla gla' och lycklig! Jag älskar honom så obeskrivligt mycket. Och jag bryr mig inte om någon tycker jag är för ung eller annat bullshit för det ÄR vi och kommer ALLTID att vara.

Inga kommentarer: