17 december, 2008

Ljuva L.O.V !

Ja, då var jag äntligen där. Fuckin' julloooov! Som jag har slitit den senaste månaden, det är något djävulskt. Vet inte vad jag ska skriva, är i sån xtas idag, otroligt.

Min dag var visserligen kort, försov mig idag ( igen ) och var inte i plugget försen kvart i 10. Well, well. Två lektioner och sen JULBORD. Så jävla mumma! Och jag i min super långa och sötsöta, lurviga tomteluva ^^
Sen bussen hem med lilla söta ellie sockertopp. Drack kaffe, tjöta lite, UNO osså ^.^ Mjaaaa.

Och nu är det bara lite drygt 10 dagar kvar tills min födelsedag och 11 tills jag får träffa goa johanna igen! Niiiice! ^^ Det mesta är äntligen bra nu...." Små lätta moln, ser jag på min himmel, min himmel som är blå"

Pussen!

1 kommentar:

Anonym sa...

11 oerhört långa och massa tråkiga dagar tills du kommer hem jue!! Om jag är ledig kan jag hämta er på stationen ^.^ Miss u much! Lovin'<3<3<3