30 januari, 2009

*****

God eftermiddag allesamans! Här sitter jag och väntar på johan igen. Hans tåg har just lämnat Karlskrona. "Bara" drygt 3 och en halv timme kvar då.... >.<>



Ahja. Idag har jag lämnat Cherry ensam i två timmar och hon är fortfarande lika duktig, jätte bra! Jag vart ner te banken igen och fick mina pengar och sen köpte jag lite vovvesaker, inte alls mycket men ändå. Jag var även på guldfynd och shoppade, fick ett presentkort där på 500 i födelsedagspresent, nice! Hittade suuuper fina ljus, molle ÄLSKAR ljus. Dom är rosa och formade som rosor. alltså...ja, se bild =P ( om det ens syns )

Och när mor kom hem från jobbet hade hon med sig ett täcke te cherry, ett lånat men ett mysigt ^^ Fan, känner att jag inte riktigt orkar skriva...ville bara uppdatera lite.



Vad som händer till helgen vet vi inte ännu, jag och Ida pratade om att åka te Gekås, ullared. Men tvivlar på att det blir av. Annars kommer förmodligen moster marina och hennes familj hit imöra vilket jag hoppas på så in i...!! Min moster, är min förebild, for real. Hon har alltid varit den jag sett upp till, den jag kunnat prata med om allt. Synd bara att hon bestämde sig för att skaffa ungar =P Men söta, det är dom vill jag lova. Lilla Linn & Linus =) Och marinas sambo Lille ( a.k.a mikael ) är hur go som helst! Och på söndag kanske kanske vår förra vovve Conrad och hans nya familj kommer hit, fullt upp med andra ord. Min plan är dock att mysa massor med älskling! Vi har varit tillsammans i 9 månader nu, igår närmare bestämt. Dessa månader har gått SÅ fort! Det är fruktansvärt...känns som att det inte alls var länge sedan vi träffades första gången där i göteborg. Han i hans gula reflexbyxor och flanellskjorta =D haha ja....



Happ nä, tror jag ska kika lite på Pablo Fransisco nu. Ni som inte sett honom...SE HONOM!!! Han är bara så bäst!



Får se om jag hinner skriva lite i helgen oxå....



puss & kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Skojaru, ja o jimmy har vart tesammans i 2 hela år på torsdag!! Sjuuuukt!