01 februari, 2009

Helgen

Helgen har varit väldigt mysig och lagom kul sådär. Johan kom sent i fredags, vid 9 först så blev inte mycket att göra då. Bara äta mammas mega goa potatisgrattäng! ^^ I lördags, alltså igår, var det upp tidigt för Cherry skulle ut och kisselissa lite. Vid 11 gick jag och johan ner till knalleland för att kika lite, shoppa lite och äta lite. Borta i hela 4 timmar, kul hade vi! ^^ Sen blev det nog bara massa mys på kvällen där, kissade cherry ett par gånger men kollade en liten bit på Edwars Scissorshand innan jag och johan stenslockna i varandras famn....jo trötta det va vi.

Idag, söndag, hann jag och johan ta en längre promenad med Cherry-tösa innan han skulle ta tåget vid 1. Tidigt, jotack jag vet....men cp sj har bytt tågtider så det liknar ingenting. Är väl bättre han är hemma nu, halv 5, än halv 11.


Sen han åkte har jag hunnit handla mer mat te cherry och jag har även skrivit lite på projektet. Jag suger verkligen på det där projektet..."Djurplågeri". Ahja går ju lättare när man är intresserad, men söker man efter info på nätet får man läsa en massa mindre roliga saker... =(

Imöra blir första gången Cherry får vara hemma heldag, eller ja...nästan iaf. Men det klarar hon! ^^


För övrigt åker jag nog ner te karlskrona stad nästa söndag och stannar 3 veckor för lov vecka 7 och praktik vecka 8- 9. Då ska jag bannemej ta en kaffe med Ida !^^ Lär väl bli mer än så men... Och träffa knaggen och niklas osså förstås ^^ Saknaaaaaar!!!


Pussen!!!

Inga kommentarer: