09 januari, 2009

Jahapp, fredag....och inget känns riktigt bra ändå. Låg nästintill sömnlös inatt så skolan fick klara sig utan mig idag. Jag begriper inte vart all lust har tagit vägen, förstår inte alls varför klumpen i magen bara växer och växer. Skolan är inget för mig, funderar seriöst på att hoppa av. Och jag varken behöver eller vill ha ytterligare predikan om att jag inte borde göra det, klara mig utan. Jag vet att jag inte borde, att jag kommer ångra det längre fram. Men är det verkligen värt det? Att aldrig riktigt kunna sova, aldrig kunna göra läxor ordentligt....? Jag vet redan nu att mina betyg inte kommer bli dom bästa....Jag har ingen energi kvar te att! Äsch....

Älskling är nu på väg, har just satt sig på tåget. Blir inget speciellt idag förutom massa mys. Imöra åker vi till mjöshult. ( sommarstugan ) Har inte varit där på...jag vet inte hur länge. Kanske det kan få mig att samla lite ny energi. Bilder kommer säkerligen ligga uppe på bilddagboken. ( Alias : "Rockabellaaa" )

Har även lagt upp en till hemmagjord video här nedan. Min ida som inte alltid har alla hästar installade ^^ Och för att förklara så har min kamera ett antal valbara funktioner och en väldigt lustig av dom är att den fotar inte försen personen i fråga verkligen ler. Ida vet inte att jag istället filmar ^^

Glöm inte att kommentera min blogg! =)

Inga kommentarer: