11 januari, 2009

With all said 'n' done


Ännu en mörk söndagskväll fylld med saknad. Dock är det inte en helt vanlig söndag. Jag och min johan har länge varit på jakt efter en vovve och vi har idag funnit en som vi båda är glada över. Efter många förfrågningar från vår sida och många telesamtal så har vi nu hittat en alaskan husky valp =) En tik på nu 5 veckor och sååå underbart söt. Nu ska vi bara komma på ett passande namn osså....


Jag har ju världens absolut bästa älskling, hade det inte varit för honom hade detta aldrig hänt. Vet inte hur jag ska kunna tacka honom nog...älskar honom så OÄNDLIGT. Tack älskling.
( våran bebis är till höger ^^ )

Så, det blir till att bila upp till Alvesta på lördag. En liten kul dagsresa sådär ^^ Och lördagen efter är hon vår bebis. Kan ändå inte riktigt få in det i huet, att hon snart är min.....jag har längtat så.... Det är precis vad jag behöver, något som gör mig pigg och gla och jag vet precis hur mycket en vovve kan göra med det psykiska. Underbart...


Om allt går vägen, så planerar jag att avla på denna tik längre fram. En dröm för mig är att starta kennel, just därför tog vi en tös. En tös jag kommer älska och vårda med hela min själ tills den dagen som...ja, ni vet. Men låt oss inte tänka på det nu. MALIN GLAAAA'! ! !




Inga kommentarer: