28 januari, 2009

Upp matte, upp!!!

Cherry klarade hela natten utan gnälla, inte nödig heller. Jag börjar misstänka att mattes säng och kuddar är för sköna. Alltså, första hela natten sen fredags jag fått sova. Jag kom visserligen upp vid 5 då mor va uppe, va ute och kissade cherry och sen har hon för vana att när hon är färdig springer hon till dörrn och vill in. När vi torkat tassarna var det raka vägen in till mattes säng igen, krypa upp vid mattes hals och sova ett par timmar till. Vid halv 9 vakna jag av att Cherry bet mig i öra, fingrar och tår....nu får matte inte sova mera!! Nänä, okej då.
Nu ligger hon åter i min säng vilket hon gjort i princip hela morgonen, vi ska dock snart ut på längre promenad och sen ska jag försöka lämna henne en dryg halvtimme. Har inte så lång tid på mig nu att lära henne vara ensam. Bara hon lär sig att hur länge än matte är iväg, kommer hon alltid tillbaka.
Nä, nu ska jag skära upp lite morötter till promenaden. Hon ÄLSKAR morötter! Sen blire ut i det mindre roliga vädret, men men...inget hindrar oss!

Älskling, vi saknar dig här!! <3<3<3

Inga kommentarer: