12 februari, 2009

Älskar MIN Johan!

Ja, nu funkar johans dator...för en stund i varje fall. Jag sitter här bara för att kika runt lite snabbt och mest för att få tiden att gå en aning fortare. Det är rätt tyst här i lägenheten nu, Cherry sover äntligen efter en längre runda här i jämjö. Vi har fått en jävla massa snö, snöade här non stop igår.
Hursomhelst, veckan har gått enormt fort trots att jag / vi inte gjort allt för mycket. Vi har promenerat, varit några rundor hos niklas och knaggen, kul att få träffa dom igen =) Ida var här en stund igår, lika kul ! ^^ Hon är mega go den tösen, och söt så in i norden! =)
Gott med fredag imöra, sen alla hjärtans då älskling planerat något mysigt / romantiskt ^^ Mig längtar!

Jag måste försöka på något vis ta mig till praktiken för att visa upp mig, bättre det än att bara komma dit på måndag helt okänd...
Well, well...lördag vecka 9 kommer förhoppningvis min söta lilla ellie sockertopp ner för att partaja lite. Conny pajken från skåne har jag också sett till att komma. Nice med lite party här hemma med dom närmsta ^^

Well, thats it i guess. Har inte mycket att säga just nu.

Älskar dig Johan, du är den enda för mig!! <3

Mega stora pussen!!!

Inga kommentarer: