07 februari, 2009

Cut up in love

Ja, nu sitter jag här igen och väntar...lyssnar på Brooks 'n' Dunn. Jag och Cherry ska ut och resa igen, ner till älskling. Tåget är inget jag just nu ser fram emot, well..gör jag väl aldrig. Att bara sitta still i lite mindre än 4 timmar är ingen större hit, dock har man ju något att se fram emot. Och det är så värt det. Saknar älskling varje sekund, dygnet runt. Det är endast med honom jag verkligen kan slappna av och känna glädje. Jag ÄLSKAR honom med hela min kropp och själ, skulle kunna offra precis allt för den pojken ! ! !

Kommer stanna hos honom i tre veckor nu, SÅ underbart! Det kan inte bli bättre. Så uppdateringen av min blogg kommer nog stå still ett tag om jag inte får låna Knaggens dator då johans är helt väck.
Om en dryg timme bär det av ner till stan och mor följer med =) Packningen blev enorm denna gång, cherry har nämligen betet sönder min stora väska. Det tackar vi så hjärtligt för ^^ Äsch, jag älskar den jycken i vilket fall som helst. Häromdan kontaterade jag att sen vi fick hem henne har jag haft så mycket lättare att få saker gjorda på en gång, skolarbeten alltså. Hon gör mig så glad. Tänk vad en liten vovven kan göra, det är näst intill ofattbart att en sådan liten varelse som endast med gester och ljud kan få en människa så lycklig...Det är underbart. Dessutom är en hund den enda varelsen som faktiskt blir överlycklig när man kommer hem, viftar på svansen och nästan kissar ner sig av glädje. Härligt, så härligt...

And with all said and done...Puss & Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

I know exactly!! Mig älskar Jimmy, med hull och hår, fel och brister!! En annan blir till hälften överfallen varje gång man kommer hem.. Min lilla knähund är ju lite större än din bebis än så länge..