06 mars, 2009

Inget är som väntans tider ....

Återigen sitter jag här, förväntansfullt väntar jag på att få vara i älsklings famn. Tåget har inte ens gått ännu, då är det väl tur att man har lite skolarbeten man kan pilla med så länge. Antingen det eller så slänger jag på en film kanske...
Nu väntar jag bara på att tiden ska rulla fortare. Tills det är dax för min flytt ner till älskling, tills vi officiellt bor ihop. Den där Väntan är inte längre frustrerande och jobbig, mest irriterande men samtidigt glädjande. Det är som att vänta på att få möta livet, framtiden. Allt man någonsin drömt om, allt man vill ha. Visst, jag är lycklig på det här viset också men tänk då hur lycklig jag blir när vi sen bor ihop, när vi får vara tillsammans hela tiden.

Tåget anländer runt 9 ikväll så blir nog inte mycket att göra ikväll. Imöra är ett "Duka" besök inplanerat då jag & Johan fick ett presentkort av mina farföräldrar i förlovningspresent =)
Och Ellie kanske kommer förbi för att klippa både mig och johan ^^ Och självklart blire massa mys osså ^^
Älskar dig johan! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Läser allt din med stumpan <3