03 mars, 2009

<3

Tandläkarbesök idag, nada höl ^^ SÅ kul att veta menar jag... Ahja hur som helst, var hemma från plugget idag just för den anledningen, hade endast 3 lektionen varar en "viktig", så jag ansåg det bara var lite onödigt. Hade ändå inte hunnit med något ändå.
Kom upp någorlunda tidigt idag ändå, halv 8. Har blivit tidiga mornar sen vi utökade vår lilla familj med cherry, fast å andra sidan är det bara bra. Man hinner med så mycket mer ^^

Och jisses vad jag saknar min johan nu...vet ju att vi syns på fredag igen men jag är ju så van nu att hela tiden få somna i hans famn. Då han ligger bakom mig och håller sina armar runt mig, hårt...känner mig så trygg och så älskad. Jag saknar hur han kysser min panna, hans leende ögon och skratt. Menmen, det är trots allt bara 2 månader tills vi slipper det här åkandet fram och tillbaka...och inte minst saknaden. Vi har dessutom varit tillsammans nu i 10 månader, fantastiskt. Snart ett år med andra ord...Tycker inte alls det var längesen vi träffades första gången, och den dagen glömmer jag aldrig. Precis varenda stund har jag memorerat och jag tröttnar aldrig på att berätta VÅR HISTORIA. Första gången vi sågs var också första kramen, första gången vi höll hand, första kyssen och första gången vi...ja, avslutar inte den meningen för ni begriper nog ändå. Alltså, första gången med nästan allt eftersom det var första gången vi träffades över huvudtaget. Dock hade vi utvecklat sådana starka känslor för varandra innan så både jag och johan visste redan innan vad som skulle ske. Men inte visste jag då att jag nu, 10 månader senare, skulle sitta här med en förlovningsring på fingret. Underbart !
Älskar dig nu och för alltid, johan! <3

Inga kommentarer: