16 mars, 2009

Ny vecka

Måndag, sanslösa måndag. Åter tillbaka i skolan med rygg -och rumpont. (?) Jo jag har nämligen haft jouren i helgen på skolan, i häststallet dessutom. Visst, det var rätt slappt men inget jag gör frivilligt. "Det ingår i utbildningen" Så fan heller att det gör! Vi elever jobbar helger för att dom VERKLIGT anställda ska få sin ledighet... yeayeah. Den är klar nu i varje fall men jag hade då inte klarat igenom den om jag inte haft johan här, shit så enkelt allt blir bara jag har honom nära. Otroligt... Cherry hade jag oxå med mig och Ida hade sin vovve Shilo, massa bus mellan dom blev det. Kommer till att ha min absolut sista helgtur om två veckor, då i djurvårdarstallet. ( Smådjur ) Jippi... >.<
Well well...

Hälften av min bal är fixad ! Har funnit en dam som gärna hjälper mig att sy mina drömmars klänning, det blir en 50talare. Big suprice. Jag, johan, Ida och Kjell anländer till Balen i en Cheva -59. GOTT ! =D Nu ska jag bara hitta tyg, beställa tid för hår och smink och sen finna skor. Detta blir nog skit bra! Malin gla ^^

Och för er intresserade; Min dator hemma är totalpajj.... >.<

Inga kommentarer: