15 april, 2009

back

Oh gosscchhh ! Hemma igen....Blä för borås! Alltid samma äckliga väder när man återvänder.
Var en vecka hos älsklingen och HALLELUJA vad härligt det var ! ! MEGA gött väder och hade nästan alltid någon hemma. Vi hann ha två fester, den första på fredagen och den andra på påsk. Shit så lyckat ! =) Vi grillade hos grannen och sen vid 9 snåret begav vi oss upp till vårt "crib" där vi endast hade glada fulla människor och go musik. Och två valpar oxå förstås, vår cherry och sandra och Teds ( grannarna ) Tilda. Ja, kan inte säga mer än att AS KUL hade vi=)
Kom hem igår kväll och stannar i drygt 2 veckor. Jag och Johan har bestämt att inte ses denna helg för att jag ska få tummen ur arslet och göra färdigt skolgrejor jag har kvar. Helgend efter det däremot kommer han upp hit och tar sedan med sig Cherry på söndagen. Vi får se hur det går ;) Första gången han har henne alldeles ensam. Sen åker jag ner på tisdagskvällen igen för att vi firar ETT ÅR tillsammans ! ! Wiie! =) På onsdagen alltså.
På torsdagen, valborg alltså, ska vi förmodligen åka BUICK, yeaah! Och vara fulla och glada förstås.

Jao, jao...hmm...justja, Cherry väger nu hela 17 kg ! Otroligt vad hon växer.

Nä nu ska jag ut med vovven, ringa älskling och sen sova en sväng ^^ Natti världen !

Inga kommentarer: