07 april, 2009

Brudarna Bäst


Tjena, tjena!


Sitter här och njuter av livet. Typ. Är i karlskrona denna vecka, det är ju LOV! Fint de.


I fredags hade jag ju Ellie med mig ner hit för att partajja lite. Vi gjorde oss fina, skit snygga var vi ^^, och sen grillade vi en sväng hos jimmy. Jag och ellie drog hem till vårt medans grabbarna hämtade conny i stan. Väl hemma vart det drink efter drink efter...ja ni förstår nog. Sen tillbaka till jimmy och där stannade vi fram till halv 6 på möran. Sååå jävla kul hade vi!

På lördagen skulle tyvärr ellie hem igen, vi följde henne till station sen vart det käk inne i stan. Att gå med tre fortfarande halvfulla pajkar i stan är en upplevelse det med, men rätt kul ändå ^^


I veckan händer det nog inte för mycket. Ska in och sola med min Johanna imöra i varje fall. Och på torsdag blir det nog till att åka jänkebil ^^ Kanske, om vi känner fört. Och mer dricka till helgen...förmodligen.


jao, det var det.


JAG ÄLSKAR DIG JOHAN !!!! <3


Ciao!

Inga kommentarer: