01 april, 2009

Updates

Inte skrivit på ett tag, vet inte redigt varför. Har väl haft för mycket att göra, för mycket att tänka på. Lite uppdatering kanske, skulle det uppskattas?
Testade min balklänning i måndags och ska testa den igen imöra, den kommer bli sååå fiiiin =)

Våran Cherry har blivit stor kikka, hela 4 månader. Hon har oxå börjat jucka lite smått, haha! Mest av dominans för "hennes" stora gosedjur men ändå ^^

Jag och älskling har varit tillsammans i 11 månader nu, snart firar vi ett helt underbart år =)

Jao det var väl det....=P


Har haft massa pengar på kontot så har ÄNTLIGEN fått shoppa lite. Vart smink till balen, ny bh, nya brillz, nytt koppel och halsband till cherry och så har jag äntligen börjat sola. Det är så gott! Mig vill vara brun på balen^^



På fredag klockan 07.06 går stapeln för vår korta, men förväntansfulla resa. Jag och mina söta tjejor, Ida & Ellie åker till Karlskrona stad! Wohoo! Framme halv 11, direkt till Jämjö och på kvällen blir det till att grilla och dricka, kommer bli finfiiint!

Jag och Cherry stannar sen en vecka för det är loooooooov! Mhmm! Och jag ser nu att jag har en fucking myra på min skärm (!) hm...hej myran.


Justja, Johanna vill du sola med mig nästa vecka??? =)

1 kommentar:

Johanna sa...

Lätt att jag vill sola med dig i veckan!!