30 april, 2009

wie, eller nåt...

Torsdag och jag är i karlskrona. Nä inte helt ledig från plugget men älskling och jag firade vår ettårsdag igår, då måste man väl ändå vara tillsammans? Jag tycker i varje fall. Helt otroligt...ett helt jävla år har redan gått. Grattis till oss ! Visst, vi har bråkat och gnällt en del som dom flesta par men vi vet båda två att den ena inte klarar sig utan den andra. Vi har så många fina stunder bakom oss och så många planer inför framtiden, varför kasta bort det? Nejnej, aldrig. Utifrån texten att döma kan jag kanske inte verka sådär jätte kär, men missta er inte....för det är jag verkligen, enormt! Men just nu är en väldigt tuff tid, jag tar studenten om 9 dagar och jag har en del kvar i plugget att göra. Jag ska sen flytta hit och jag fick inte jobbet jag sökt...det lär nog ta tid innan jag får jobb för den delen. Fan att pengar ska vara så mycket... ! Dom behövs verkligen, vi kan omöjligt leva på johans lön. Ahja det löser väl sig det oxå tids nog....

wellwell, ikväll äre party ivf ! Gött ! Vi skulle åkt Buick men fick i slutändan inte plats meeeen det blir grillfest/inflyttningsfest hos Ted istället, fett nice ! =D
Och jag har bara en halv liter brännvin kvar ( som från början var 3 l =P ) så älsko köper en del idag ^^ Plus ett grav.test.......

Well, vi åker hem imöra allihopa för att dra te lygnevi på lördag och se LasseStefanz och Scotts *dreggel* =D Mer partyyyy ! Johan stannar sen hela veckan för han måste hjälpa mig att packa mina flyttsaker och sen på onsdagen är det BAAAAL! Där jag kommer vara sååå söt i mina super fina 50tals klänning ( som ingen sett moahaha ) Och nästa fredag är det S.T.U.D.E.N.T.E.N ! ! ! WOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ! ! ! !

Inga kommentarer: