04 maj, 2009

Cykelställ

Hur kommer det sig att det alltid, för mig, ska skita sig i sista sekund? Alltså, jag bara undrar. Orkar inte printa ner all skit och tänker dessutom bespara mina kära bloggläsare det, men kul äre inte i varje fall... yeayeah, studenten på fredag. Satan vad man längtar nu ! Och balen på onsdag, nice ! Sista veckan ever i plugget, inte illa. Och älskling har jag hemma nu =) Han tog ledigt hela veckan för min skull, världens bästa älskling det alltså. Och vi firade vår ettårsdag i onsdags, har jag sagt det? Hursomhelst, så är fallet. =) Yaay för oss. Jag har även fixat med adressändring nu, från och med den 15 maj bor jag officiellt i Jämjö, Karlskrona. Det är riktigt spännande, det är ju detta vi har längtat efter sen...ja långt tillbaka och äntligen händer det. Gött! =)

Egentligen har jag inte så mö att skriva, fördriver mest tiden för min hungrande mage börjar bli väääldigt jobbig nu.

Jo justja, min dator hemma är ju pajj igen... >.<

Inga kommentarer: