13 maj, 2009

Tjena Karlskrona!

Yes, jag och min Johan har äntligen blivit Sambos. Igår flyttade jag ner hit på heltid. Men måste erkänna att det är lite blandade känslor. Är verkligen skitglad över det men samtidigt saknar jag min mor och bror, visserligen är dom det enda jag har hemma i Borås men det är även dom som ligger mig närmst om hjärtat. Men nej, jag vill inte ledsna ner mig på det, detta är mitt nu kallade hem och så kommer det förbli. Snart sitter även mitt namn på dörrn, coolt ^^

Studenten har jag oxå hunnit ta sen sist jag skrev, i fredags närmare bestämt. GÖTT! Fast...jag har inte fått någe jobb ännu, det är änna lite trist. Menmen, lever på johan tills vidare ;)

Nä nu ska jag käka upp min värmepizza och sen ska jag ta och röja upp här lite, byta dom gräsligt fula gardinerna till något mer passande och sen ska jag packa upp lite smått. Rätt spännande är det allt =)

Hare gött mina vänner ^^
Och mina sötnosar där hemma, hör av er ! ! Saknar er nåt otroligt !

1 kommentar:

Gina sa...

Hoppas du har det jäkligt bra där nere, uppe:P