12 oktober, 2008

KommerIntePåNågonBraRubrik, KomPåNågonSjälvVettja

Blogga, blogga, blogga och blogga mer! Jag vill blogga men kommer F**n inte på nå smart eller intressant att skriva. Det är bara att inse, jag har inget spännande liv. Vilket ibland kan bli en aning deprimerande men jag är rätt nöjd med mitt liv ändå. Hälsosamma rutiner, göööör goa kompisar, massa massa kärlek, en kärleksfull familj. Vad mer kan jag begära? Jag begär faktiskt inte mycket mer än så. Visst, finns tillfällen jag hoppas och vill att det ska hända nåt redigt smaskigt, nåt helgalet men....well, well.


Jag vill också påpeka mångas meningslösa syn på "att vara". Jag blir rätt frusterad på "Jag-måste-göra-mig-fin-för-jag-ska-köpa-mjölk-stilen" Ärligt talat så finns det inte en jävel som bryr sig om du bär smink eller ej. Jag baserar detta på en insändare jag kikade på i tidningen tidigare idag där denne skrev : "Vem gör du dig fin för?" Jag måste ju erkänna att jag själv bär smink ibland, men inte för att jag har brist på självförtroende eller för någon annans skull. Jag duttar inte på färg i trynet i hopp om att bli sedd eller flirtad med. ( Har världens bästa älskling så det behövs inte alls ) Jag kan mycket väl gå på stan eller åka till plugget utan spackel! Kan du ?
Ställer du boråsare blir svaret ett tveklöst nej. Där t.o.m boysen sminkar sig.... =S Helskumt. Och så säger folk att dom vill bli älskade för den dom är....tsss !

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin jag visste inte att du var 19år:P Va fan

Du får kolla in på min blogg också. hör sitter man och läser din men vad får man i genjäld(stavning:p haha)