09 oktober, 2008

Så mycket lättare!

Har nu börjat pendla på riktigt och visst, att gå upp 05.00 var eviga vardag är ju en nackdel men också den enda. Jag har fått mer gjort på dessa dagar än vad jag fått på 2 veckor och den känslan är så underbar. Att känna att jag faktiskt inte är så dum i huvudet.
Och bara att veta att jag får åka hem när plugget är slut är så fantastiskt! Jag är så avslappnad, så lugn hela tiden....gött äre! =)

För övrigt har det inte hänt nåt nytt. Ehm....åker ner te älskling imöra för att spendera helgen tillsammans med honom. Inget är ännu planerat, vi tar det som det kommer antar jag. Massa mys blir det i varje fall, så mycket vet jag ;>

Well, well...har en tretimmars lektion nu, brassa lite käk ^^ ( "laga mat" för er idioter =P )

*kraaaaaaaaaaaam*

1 kommentar:

Anonym sa...

jag som erfaren pendlare vet hur gött det är att komma hem varje dag:P
Läs min blogg också Malin:D