15 december, 2008

*gäääsp*

Klockan är sent, återigen. Borde egentligen lägga mig mycket tidigare än vad jag gör numera, pluggandet tar för mycket av min sömn. Det hinns helt enkelt inte med. ( Tar bara en liten paus ) Bara tisdag, onsdag, torsdag kvar. DOCK inte hela dagar och sen går vi på jullov. Åååh så underbaaaart! Och Älskling kommer imöra kväll, mer underbart. Tänkte ta med honom till stugan, kan bli redigt mys ^^

Dagen har...varit helt ok tror jag. Började tidigt, oförberedd redovisning men gick toppen ändå. Bandagera vovvar, mmmmm. Och så kom man hem och hemma vart ju det inte lika ok meeeen men. What to do, what to do ?

Känner längtan och saknad. Karlskrona stad och alla underbara människor där. Och först på listan " underbara människor" ligger Johanna sockerkaka ;D SAKNAD!!! <3<3<3 Countdown typ....

Well, well...får väl försöka plugga lite te =( Har dock endast tre timmar imöra och förhoppningsvis är jag färdig med prov och diverse annat trök tidigare = Hem och soooovaaaaaa!

Over & Out! :-*

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så jävla underbar!! Verkligen COUNTDOWN<3<3<3