14 december, 2008

Rockabella is back on track!


Klockan närmar sig ett och här sitter jag i mörkret och mummsar på en cupcake ^^ jovisst, det ÄR gott! =) Icke kan jag sova, icke är jag trött. Bara så fruktansvärt gla' över helgen! Visst, fredagen ( fram tills en sisådär halv 9 ) var ju inte den bästa. Stress, stress, stress hele da'n och sen när man kommit halvvägs till karlskrona: " Vi står nu stilla pga tågmöte". Jo, det händer ofta men inte att ett godståg får stora problem och inte kan köra så att mitt tåg blir ståendes en timme >.< Är framme i Karlskrona halv 9, då den beräknade ankomsttiden är 10 över 7. Helknas.


I väntan på bussen får jag veckans underbaraste samtal, jag fick min drömklänning! ( ja, en utav dom i varje fall =P )


Johanna, som är sötaste i världen, hämtade upp mig så jag slapp ta bussen. Är hon inte rar?
Det vart raka vägen hem till grabbarna-boys som satt och smådrack. Jag, fort som faan in på dass. Byta om, fräscha upp mig. Jag och Johanna had a great time! Synd att hon åkte hem så tidigt bara.... Men, men du är bäst ändå! =D <3>


Senare lirade vi lite guitar hero, *tummen upp* för det!


Fick träffa min nya sötnos på lördagen oxå, det blev pizza och Pablo Fransisco ^^ Och älskling var osså med förstås. ( Han som bjöd på pizzan ^^ )


Jag har förlorat två vänner, fick en ny som är över mina förväntningar. Everything happens for a reason, right? Hon är en sån vän man inte får nog av, en som hade kunnat vara den enda.
Hon gör mig så übergla', verkligen! Tack vare dig, "Rockabella" is back on track!


Gnight everybodyyyyy! Sleep tight and a big kiss 2 you all! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va ja älskar dig gumman!! <3<3<3