11 december, 2008

Åter igen...

Vänne ÄR verkligen överskattat. Shit vilka idioter det finns egenligen.... Jag får höra skit dagligen men det där tog ju f*n priset. Jag ville bara vara vänlig och vad får man? Nej, jag ska inte lägga mig i i ditt fuckade liv nå mer, det lovar jag dig....här och nu. Och den andre då, nä jag är så förbannad och besviken att jag inte vet vad jag ska säga. Allt jag lärt mig om vänskap, allt jag litat på....allt förstört, bortblåst. Och inte för att låta helt dum i huet, men jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag ville visa att jag bryr mig, jag får skit tillbaka. Ni har gjort era val, stick with it! Jag tänker inte svansa efter er nå mer, tänker inte sitta och vänta på en ursäkt. Jag klarar mig gott utan sån skit. Det är inte förskolan vi går i, man gör ett val sen får det helt enkelt vara så. VÄX UPP NÅGON JÄVLA GÅNG! Är det bara jag som mognat på dessa tre år? Bara jag som lärt mig att ta reda på fakta innan jag öppnar käften? Bara jag som fattar att vissa saker gör man och andra inte???

Skit dagligen var det ja, är det inte det ena så är det det andra. Och inte nog med det, jag är stressad precis hela tiden. Trött, jävla trött heeeela tiden. Sitter och pluggar sent in på natten....och för att hålla mig på en klar nivå, tar jag en öl eller två. Ensam sitter jag där och dricker....det är ju fan patetiskt. Nä, allt är så snurrigt nu. Jag ger snart upp på alltihopa....tänk om man kunde få lite positiv kritik någon gång... *suck*

Äsch...

Snart jul, min födelsedaaaaag och nyår! SOM JAG LÄNGTAAAAAAR!! Och allt är ju trots allt inte pest och pina. Har ju alltid min underbara älskling och mina nära, goda vänner <3 och ny vän har jag osså funnit (= Jag blir så überlycklig! Söta lille johanna, jag tror du hjälper mig rätt mycket...att orka, du gör mig så glaaaa! Du är så bäst! =D <3 Pussen!

Inga kommentarer: