18 januari, 2009

<3<3<3<3

Såja, hemma igen. Helgen har varit underbar! Jag åkte ner till johan i torsdags, jag var där innan han slutat jobbet men sagt att jag kommer först nio. Överraskad, ja det blev han allt ;)
Vi har myst massor! Och vi var hos micke i torsdags för att kolla film, nån knarkarfilm... =P Fredagan var min och johans, vi tog t.o.m en promenad. Jättemysigt.
I lördags åkte vi med börje upp till Grimslöv ( upp mot växjö ) för att äntligen få hålla våran lilla tösabebis. Åååhh hon är sååå sockersöt! Gudomlig! Kan nästan se allas avundsjuka blickar framför mig ;D Hennes namn är fortfarande inte bestämt, jag vill ha något fräckt och ovanligt....Dock har jag ett namn som jag tror stenhårt på.."Cherry". Jaja hur som helst, hon är vååååår!!! Hämtar henne på lördag, som jag längtar....

Som sagt, hemma....igen. Det där tåget drives me insane! 3 och en halv timme....ursch! Men idag fick jag ett uppiggande mess av älsklingen min: "Älskar dig mest. Tack för en underbar helg älskling" Och tack detsamma säger jag =) <3<3<3

Jag har dessutom träffat nya människor denna helg, människor som faktiskt släppte in mig utan problem. Vi dansa, sjöng och vi skrattade. Molle har funnit mer vänner. Sååå gla' är jag. En toppenhelg!

Pussen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du träffat mer vänner, och att du haft en bra helg. Synd att det blev som det blev och ja inte hann åka in och träffa dig. Saknar verkligen dig! Johanna&Malin FTW!! <3<3<3<3<3<3