14 januari, 2009

Are you lonesome 2night

Ännu en tråkig kväll, ensamt och kallt. Åker dock hem till karlskrona stad och älskling imöra! Saknar honom sååå mycket! Ett distansförhållande är SÅ krävande och SÅ deprimerande men våran kärlek övervinner precis ALLT och det är inte alls långt kvar tills jag flyttar ner för nu. Drygt 4 månader bara! Det går fort....eller???

Och på lördag bär det av till alvesta för att besöka min ( vår) bebistös! ^^ Så spänd man kan vara då! Och snälla börjeboy som ställer upp och kör ännu en gång. Han körde oss till öland när vi kollade vovve sist, finsk lapphund va det då. Han är så rar...och han kan köra bil den! =D
Nästa lördag hämtar vi tösabiten, då kör super snälla micke ^^ Han skulle ändå till växjö men... =) Åååh vad jag vill att tiden ska gå med rackarbajsarfart!

Dagens klagomål :
Sj höjer priserna, hela fukking 40 spänn! =O inte klokt...

Ahja jag hoppas att få träffa söta johanna sockerkaka imöra, SAKNAD! Kika lite hundgrejor förhoppningsvis. Längtar tills jag flyttar ner för johannas skull osså, kan jag vara massor med henne och vi kan gå maaaassa låååånga vovvepromenixer tillsammans =D Johanna har osså köpt vovve, GRATTIS TILL DEN OCH HOPPAS ALLT GÅR FINT!! =) <3>


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack hjärtat du är så jävla go!! Lovar att jag ska fundera på ett namn i helgen..:D Pöss