20 januari, 2009

Lovely day!

Imorse vaknade jag av väckarklockan vid 6, drack mitt kaffe, rökte min morgon cigg, tog på mig och gick till bussen för att sen ta tåget till Kinna från stan. Där stod jag och frös med tron att vi började 9.05. Hoppade av vid skene sjukhus för att möta upp Ida som tog bilen idag. Och när vi kommer till plugget, vad tror ni inte vi får höra då? Jo, just det....vi började inte 9.05 utan 10.15. Typiskt oss säger jag. Och dessutom hade vi endast skolråd, det som jag/vi alltid skippar annars....men jo, vi var duktiga idag och gick dit; gympahallen fylld med hela skolans elever och en tjötig rektor. Där satt jag, utan att lyssna, cpade med alf och emil. Det stank fotsvett, jag skojar inte. Men det var inte BARA jag.... (A) =P Sen vare lunch,texmexgratäng och chokladglass med kaffe till efterrätt ^^ mumma!
Som sista och enda lektion idag, "hund" och sen bar det av hemmåt. Hmm ja, SÅ meningsfullt! Men jag och ida tog osså en sväng till "Skene Järn" innan hon skjutsade mig till kinna station.
Sen var jag till knalle en sväng med min älskade bror ( som ironiskt nog också heter johan ) och kikade vovvegrejor. "Eko" är nog fan det billigaste alternativet.

Ja, nu närmar det sig sakta...sakta. Stamtavlan är nu komplett och därmed vår söte vovveflickas namn; CHERRY. Mitt påhitt eftersom min kärlek till körsbär är ENORM vilket även kärleken till tösa min också kommer bli, om inte mycket mycket mer. Jag är så kär i den där jycken, och sååå spänd inför lördag. Nåt så fruktansvärt att jag inte kunde sova inatt.
Hoppas så in i norden att inget går fel nu. Tror faktiskt älskling också är lite spänd men fick ett, enligt mig, gulligt mess : "Snart har jag två busfrön =)" <3

Kan fortfarande inte beskriva hur mycket du betyder för mig och allra minst hur mycket jag älskar dig. Jag är så jävla tacksam över allt du gör för mig!! Skulle inte byta ut dig mot allt i världen, älskling!! <3<3<3

Inga kommentarer: