22 januari, 2009

^^

En kort och slö torsdag, fast ändå lång på nå vis...ahja. Sovmöra, som alla andra dagar denna vecka och slutade 13.10. Där emellan vart det massage på idrotten, såååå underbart! Välbehövt kan jag säga! Söta lilla Ellie sockertopp är duktig =) Åh vad jag bara ÄLSKAR den bruden! Hon finns alltid där, i alla lägen, vilken som helst tid på dygnet! Det är så en RIKTIG vän ska vara och vi har hur kul som helst tillsammans. Synd bara att hon bor i götet och jag här i borås. Och nu loggade hon in på msn, yaay! =D

Och nu återstår det inte alls många dagar tills vi får hem vår Cherry! Åååh!! Fick ett mail från hennes uppfödare tidigare, alla valparna har varit hos veterinären och det gick super bra. Vår cherry väger drygt 5,6 kg skrev dom vilket jag tycker låter för mycket. Ahja, det klarnar nog på lördag ^^

Imöra får jag träffa älsklingen igen, helvete vad jag saknar honom när han inte är här... Älskar dig över allt annat! <3<3



Inga kommentarer: