06 februari, 2009

Äntligen fredag...

...och oj så efterlängtat! Det är inte bara en vanlig fredag utan också början på mitt lov och lyckan att veta att jag får vara ifrån plugget i hela TRE veckor. Sååå skönt !
Den här veckan har ju varit ett rent pain in the ass, FEM fucking prov. Jag trodde jag skulle bryta ihop...Men jag fixade det och jag är så JÄVLA stolt över mig själv. Trots att man inte fått somna när man vill för att Cherry då vill leka och trots för lite mat ( till mig alltså ) så har jag ändå lyckats ta mig igenom det. Det är fan inte illa...

Dock har jag haft ett par vredesutbrott, ett pga min "kära" handledare i projektet. Vi ska skriva en så kallad projektrapport som skulle varit inne förra veckan, vecka fem. Men jag gjorde inte det. Och hon kommer DENNA vecka och säger till mig att är den inte inlämnad då så får man ett IG på projektet. Aa jo, tack säger jag...Det tycker jag hon kunde klämt ut sig liiite tidigare. Fittkärring ! Men jag löser det oxå på nå vis ^^ Bara att blinka lite sött mot biträdande rektorn så...^^


Och Cherry var ju kul idag, hon skulle fånga regndroppar...haha, det såg väldigt kul ut. Och snöhögar är oxå kul. Hon bara slänger sig i dom. Synd bara att hon glömmer av att bajsa...det gör vi när vi kommer in istället... >.< vovven =")">


Karlskrona stad imöra då, härligt att få träffa älskling igen. Som jag saknar honom. Och ida väntar på mig osså ^^ NICE! Molle har vänner =D


Inga kommentarer: