04 februari, 2009

Twist and shout !

Ja, tjena hejsan! Orkade inte skriva nåt igår så får ta lite av gårdagen oxå.

Jag hade mitt praktiska prov i djursjukvård och faktum är att det fick förvånadsvärt bra. Jag gick mega nervös hele dan och jag hade faktiskt anledning till det. Vi var en grupp på 11 pers, 2 - 3 gjorde åt gången...alltså tittade dom andra på. Mhm... Och dessutom skulle dom resterande ge en bedömning av det bandage man lagt. Som tur va ( och det var en satans tur! ) fick jag två lätta; stallbandage och skenbandage. Plus att jag fick göra hälsokontroll på hund. Som sagt, gick mycket bättre än väntat.


Idag har det inte hänt för mycket, ett prov till: Teorin i djursjukvård. Gick ju rätt bra det med... Tog en längre promenad med Cherry när jag kom hem från plugget, det var riktigt härligt måste jag säga. Men jag är fruktansvärt trött idag...!! Och massor att göra !! Ja, inte bara idag men... Det är studenten, kläder till den och balen, klänning te den. Massa prov och annat skit att göra i skolan. Cherry ska snart avmaskas och vaccineras men malin har inga pengar !! Hon har aldrig pengar....Tänk om man fick unna sig själv nåt någon gång....Hur som helst....So much to do, so little time! As always.


Och att man aldrig får prata med älskling gör ju inget bättre ... >.<


"Twist and shout" piggar upp dock ! Har alltid musiken, den finns där oavsett vad. Fint... =P

Inga kommentarer: