02 februari, 2009

Då vare klippt!

Dagen har varit relativt kort. Steg upp halv fem för att rasta cherry och åkte te station vid 6. Tre lektioner och sen vart det full patte hem. Cherry skulle spenderat dagen ensam hemma men min omtänksamme bror stannade hemma för "magont". Han törs inte riktigt lämna henne...jo han har ett hjärta av guld den pojken <3
Ellie bestämde sig för att följa med mig hem för att kika på Cherry-tösa och hon vart lika kär hon ^^ Det blev lite kaffe och lite plugg inför morgondagens praktiska prov i djursjukvård. ( Bandagera häst och hund ) När den såkallade "pinsamma tystnaden" började smyga sig på kom vi på den fullt genialiska iden om att klippa mitt hår. Har velat det länge nu. Jag har väldigt fint och långt hår, är faktiskt otroligt stolt över det men det var så slitet så det var dax nu. Vi passade oxå på att klippa lugg =) Har gått och funderat på det ett tag nu och när ellir frågade om vi skulle våga...."Men gör det då!" ^^ Jag fick lite butterflies men jag vart väldigt nöjd. Blev skitsnyggt tycker jag !

Nu på kvällen har jag pluggat lite mer men för en liten stund sedan tog energin slut.
Min käre väl Ida har, för övrigt, räknat ut att om man inte räknar med studiedagar, praktik, lov och sånt är det drygt 11 veckor kvar till studenten ! ! Shit....KLÄNNINGEN!!! DEN måste fixas och det är SNARAST! Blir nåt enklare rockabillystuk ^^

Ja nä, nu blire kvällsmat och sen ut med cherry.

PÖSS !

Inga kommentarer: