02 mars, 2009

För jag ska snart ta studenten !

Hallå mina vänner!

Jag och cherry är tillbaka i gråa borås, plugget drog igång idag efter dessa härliga tre veckor. OCH mina vänner, det är endast 37 skoldagar kvar till studenten !! WIIEE!! =) Allt har blivit så verkligt och inte nog med den siffran, vi fick våra beställda studentsaker idag! ( Se bild ) Blir man lycklig då eller vad? Nervös på samma gång. Man börjar få lite lätt panikångest...vad ska man göra efter studenten ? Man har ju ändå en trygghet i skolan på sätt och vis, och nu...jo nu ska man skaffa sig ett jobb och ingen som står där och säger att det där har du glömt. Jag har ändå lite tur då jag redan säkrat en liten del av framtiden, boendet med älsklingen. Jag slipper bara gå hemma som en annan soffpotatis. Att få jobb kommer bli tufft.


Well well, bara en snabb berättelse om lördagen. Jag, älskling, knaggen och hans buddy johan åkte in te stan för ett krogbesök. Kan säga att jag hade massa kul och dansa även MASSA och med många ^^ Vart taxi hem vid 4 då vi missat sista bussen hem. Tehe


Jao, bilden här. Fick också tröjan: " Student 2009" och med mitt namn på ärmen =)

Mig gla' !

1 kommentar:

Anonym sa...

Gah nu blev jag nostalgisk ", fackta, fattar inte att det är snart 2 år sen :S